Консолідація фінансової звітності полягає у відображенні узагальненої інформації про діяльність материнської компанії й дочірніх підприємств у єдиному звіті. Основна мета, яку компанії переслідують при переході на консолідовану звітність, — надати інвесторам, кредиторам, власникам показники діяльності бізнесу якомога повно і прозоро.
З метою підготовки фінансової звітності по МСФЗ, розробляється облікова політика підприємства відповідно до облікової політики материнського підприємства та побажань інвесторів (власників).
Пакет звітності відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку включає:
- Бухгалтерський баланс (Balance sheet);
- Звіт про прибутки й збитки (Profit and loss statement);
- Звіт про рух грошових коштів (Cash Flaw Statement);
- Звіт про зміну власного капіталу (Changes of Equity Statement);
- Примітки або Пояснювальна записка до фінансової звітності (Disclosures)
Підготовлена звітність відповідно до МФСЗ підлягає презентації керівництву й інвесторам підприємства, а також захисту перед контролюючими органами.