Співробітники ACA Bureau вирізняються високою направленістю на клієнтів та швидкістю реакції на наші запити.

Компанія проявила компетентність у вирішенні складних питань бухгалтерського обліку та оподаткування, кваліфікований підхід та допомогу в складанні зовнішньоекономічних контрактів та іншої документації.

А.П. Нагірняк, ТОВ "Мотортек Україна"

Відзначаємо високу підготовку, досвід і професіоналізм фахівців ACA Bureau, прагнення виконати роботу з максимальною якістю.

Уважне і тепле ставлення до клієнта, виконання роботи в строк дають нам можливість упевнено і стабільно почувати себе в питаннях бухгалтерської та податкової звітності по відношенню до банків, контрагентів, податкових органів, лізингових компаній.

Ю. В. Тютюнник, ТОВ "КЦР Україна"

Протягом 9 років співпраці компанія своєчасно і на високому рівні справляється з усією необхідною бухгалтерської роботою та фінансовою звітністю.

Ми можемо звернутися до фахівців у будь-який момент і отримати кваліфіковану допомогу не тільки в галузі бухгалтерії та міжнародних фінансів, а й у вирішенні будь-яких юридичних питань.

Ondrej Formanek, TTC MARCONI

Відкриті вакансії:

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Обов’язки:

  • Комплексне ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємств на загальній системі оподаткування;
  • Складання фінансової, статистичної, податкової звітності і здача їх у відповідні органи;
  • Нарахування зарплати та складання звітів до фондів;
  • Валютні операції, ЗЕД;
  • Клієнт-банк;
  • Здійснення контролю за проведенням інвентаризації ОЗ, нематеріальних активів, ТМЦ, грошових коштів, заборгованості;
  • Здійснення контролю за розрахунками з постачальниками та замовниками (у межах дотримання умов договорів);
  • Взаємодія з контролюючими органами, банками.

Основні вимоги:

  • Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська);
  • Знания национальных стандартов бухгалтерского учета, налогообложения;
  • Досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді;
  • Знання 1С-7.7 Підприємство, офісні програми;
  • Англійська мова — не нижче середнього рівняю.

СПЕЦІАЛІСТ МСФЗ (IFRS)

Основні обов’язки:

  • відмінне знання українських та міжнародних стандартів ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності;
  • участь у проекті з трансформації звітності за МСФЗ;
  • складання та подання всіх форм звітності;
  • робота з контролюючими органами та проведення внутрішнього аудиту;
  • робота з клієнт-банком, проведення банківських операцій;

Основні вимоги:

  • Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська);
  • Знання національних і міжнародних стандартів бухгалтерського обліку;
  • Досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді;
  • Знання 1С-7.7 Підприємство, офісні програми;
  • Англійська мова — не нижче середнього рівня.

Якщо ви хочете приєднатись до нашої команди, у вас є відповідний досвід, ви прагнете росту, надсилайте своє резюме на career@aca-bureau.com.ua